گرفتن فال چای راسته

۱۳ بازديد

آیا فکر می کنید که آنها برای راه رفتن بین ردیفی از تکه های کره و پنیرهای خامه ای در یک طرف جاده، و دیواری از نان ضخیم و نان گندمی و نان جوان سبک در طرف دیگر، بسیار راحت باشند. با یک ترال لجن راه بروید و نتوانید غذا بخورید. آیا فکر می کنید آنها احساس راحتی می کنند؟ زمانی که مگلنا ساکت بود، آنته به شدت تکرار کرد.

مگلنا کاملاً ویران شده زمزمه کرد: «نه.

در اینجا او یک حصار کوچک برای فرار و یک گرفتن فال چای روزانه زندان کوچک (کلبه) با کاه در زمین گلف برای زندگی کردن، علف و برگ و برنج بشقاب برای خوردن دارد یا می توان او را در تمام تابستان اینجا روی دسته های علف بسته کرد. ، به همان اندازه سبز فال جدید و آنلاین قهوه , احساس , تک نیت , چای , چوب , امروز , انبیا , پیشگویی , روزانه , ساعت , فردا , سرنوشت , ازدواج , ابجد , زندگی , صوتی , شمع , عشق , کارت , ورق دعا و جادو و طلسم است که اینجا واکس می زند.”

مگلنا که کم کم متوجه شده بود که عشق آنته به گلسپیرا خیلی بهتر فال جدید و آنلاین قهوه , احساس , تک نیت , چای , چوب , امروز , انبیا , پیشگویی , روزانه , ساعت , فردا , سرنوشت , ازدواج , ابجد , زندگی , صوتی , شمع , عشق , کارت , ورق دعا و جادو و طلسم است، زمزمه کرد: «و او هر روز از مردم خوش دست و سخاوتمند اینجا به اندازه کافی نان می‌گیرد، نمک گرفتن فال چای واقعی و فلفل، و هر چیزی که بعد از خوردن آنها باقی می‌ماند». مهربان از خودش

آنته اکنون با نرم ترین و ملایم ترین صدایی که می توانست به صدا درآورد، گفت: “سر دو ماگلنا، لیلستینتا”. در دل و جانش فقط می خوفال جدید و آنلاین قهوه , احساس , تک نیت , چای , چوب , امروز , انبیا , پیشگویی , روزانه , ساعت , فردا , سرنوشت , ازدواج , ابجد , زندگی , صوتی , شمع , عشق , کارت , ورق دعا و جادو و طلسم است با او خوب باشد، این را خیلی خوب گرفتن فال چای دقیق فهمید، خواهر کوچک دلشکسته.

شما می توانید درک کنید که چقدر خوب خواهد بود، زمانی که مردم اینجا هم اکنون در مقابل مانکه قرار می گیرند.”

“بله، گلسپیرا، او برای زمانی که دلش می خواهد چای می خورد.”

آنته با نگاهی متفکر سنگین اضافه کرد: “بله، و او، پسر کوچولوی گرفتن فال چای دوشنبه بیچاره، او. شاید او بارها غمگین و دلتنگ ما شود.” “اما او با چنین افراد واقعی عالی می شود.”

شاید باور کنید، آنته، احتمالاً مادری بودند که ما را به اینجا رساندند.

با صدایی ملایم و عمیقاً پشیمان کننده اضافه کرد: پسر. “آیا از دست من گرفتن فال چای راسته عصبانی هستی که من تو را خیلی خطرناک بستم. می ترسم از آنها رنج بدی کشیده باشی؟”

“نه!” آنته برتر گفت.

او احتمالا هنوز نیشگون و ناخن های مگلنا را حس می کرد. اما او نمی خوفال جدید و آنلاین قهوه , احساس , تک نیت , چای , چوب , امروز , انبیا , پیشگویی , روزانه , ساعت , فردا , سرنوشت , ازدواج , ابجد , زندگی , صوتی , شمع , عشق , کارت , ورق دعا و جادو و طلسم است کار را برای او سخت کند. او که با درد و اندوه راه می‌رفت و حالا باید گلسپیرا را ترک کند.

آنته نیز مدتها بود که برای گلسپیرا در عذاب و اضطراب بود. از آن زمان فرار از مزرعه شیطان، جایی که گالسپیرا به شدت مورد ضرب و شتم قرار گرفت، از درون نگران بود که خطر جدیدی برای او رخ دهد. و او را نیش زد زیرا اکنون هر بار در نزدیکترین زمان گلدهی سال باید یک ترال دور بینی او بگذارد. بنابراین آنته از اینکه او را در چنین مکان خوبی رها کرد، احساس آرامش کرد.

کریستینا جای دیگر را در کوهستان، جایی که مردم مانند دزدان با نوشیدن و دعوا زندگی می کردند، خوب می دانست.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.