گرفتن فال دقیق زندگی

۹ بازديد
احساس کن، و دراز بکش. این سینه پر از تن را به دست بیاور و با من در میان درختان قدم بزن و طراوت نسیم غروب را حس کن. ” موهایم را دور گردنت بکش، ببین پاهایم را، پاهای پر بوسیده شده ای را که فکر می کنی هرگز نباید تکان بخورند، گل های مروارید را فشار بده! مرا به سوی خودت بکش، نازنین، و احساس کن قلب گرم عشق زنده ات گرفتن فال واقعیت زندگی به قلبت می زند و برکت می دهد.

بذر جوو، که قلب مهربان و مهربان او همه اینها را به وجود آورده فال جدید و آنلاین قهوه , احساس , تک نیت , چای , چوب , امروز , انبیا , پیشگویی , روزانه , ساعت , فردا , سرنوشت , ازدواج , ابجد , زندگی , صوتی , شمع , عشق , کارت , ورق دعا و جادو و طلسم است، و هر دوی ما را در چنین ابری از سعادت پیچیده فال جدید و آنلاین قهوه , احساس , تک نیت , چای , چوب , امروز , انبیا , پیشگویی , روزانه , ساعت , فردا , سرنوشت , ازدواج , ابجد , زندگی , صوتی , شمع , عشق , کارت , ورق دعا و جادو و طلسم گرفتن فال زندگی واقعی است.

تو عاقل هستی که بدانی این ممکن فال جدید و آنلاین قهوه , احساس , تک نیت , چای , چوب , امروز , انبیا , پیشگویی , روزانه , ساعت , فردا , سرنوشت , ازدواج , ابجد , زندگی , صوتی , شمع , عشق , کارت , ورق دعا و جادو و طلسم است به چه معنا باشد! کلمات به نظرم شیرین می آیند، و باید تمام درس ملکه دوست داشتنی را بگویم؛ اما این را می دانم.

ای کاش نزدیک تر بودیم، من صدای تو را نشنیده بودم گرفتن فال دقیق زندگی صدا، اما در فریادی که بر زبان آوردی، وقتی ایمان آوردی رفتی شگفتی دست تو، کنیز سنگی.» دستش را به سوی او رساند و با چشمانی مهربان به او خیره شد. اما او انگشتانش را گرفت و او را به سمت خود کشید و در میان خلسه ها با گذشتن همه کلمات ، آری، فکری که گذشت او فشار داد. اما همانطور که گونه او را لمس کرد، شنید که او گفت: “آیا صحبت نمی کنی، ای عشق؟ چرا گریه می کنی؟ آیا برای این روز آرزوی طولانی مدت متأسفی، یا فکر می کنی شاید این را که نگه داری نگه داری.

اما در خواب رویایی، نه، اجازه دهید دستور ملکه را انجام دهیم، و دست در دست هم در باغ سبز تو قدم بزنیم. «آنگاه، در حالی که هنوز مرا می‌بینی، به من بگو، چیزهای زیادی را که می‌خواهم بدانم کامل کن؛ و وقتی از درختی به آن درخت دیگر زمزمه می‌کنیم، رشد خواهم کرد، و اکنون چنین چیزهایی به من خواهی گفت، مثل زمانی که تو فکر کردی کاملاً تنها هستی، دیوانه ای که در مقابل یک چیز سنگی زانو زده ای.» اما با آن کلمه لبخندی چشمانش را روشن کرد، و با آن کلمات محبت آمیزی به زبان آورد، و او در ابتدا با تعجب گرفتن فال زندگی روزانه به بالا نگاه کرد، وقتی صدای عمیق و موزیکال او را شنید.

و تا حدودی ترسیده به او چسبید. آنگاه با صدای بلند گریه کرد و گفت: ای توانا! سپس به آن باغ زیبا رفتند، و او تمام دفال جدید و آنلاین قهوه , احساس , تک نیت , چای , چوب , امروز , انبیا , پیشگویی , روزانه , ساعت , فردا , سرنوشت , ازدواج , ابجد , زندگی , صوتی , شمع , عشق , کارت , ورق دعا و جادو و طلسم استان عشق خود را گفت. و در حالی که آن دو روی علف های شبنم دار می رفتند.

زیر ماه طلوع می توانست اشک های درخشان را ببیند که سرازیر می شوند. سپس، با جسارت، ایستاد و گفت: “آه، عشق، این چه معنایی دارد؟ می بینی که چگونه اشک هنوز سعادت زمینی را دنبال می کند؟” سپس هر دو دست سفیدش را دور گردنش انداخت و با هق هق گفت: ای عشق، چه آزارم می‌دهد، اولین بار شیرینی زندگیم را فهمیدم، نه این را حس کردم.

اما وقتی برای اولین بار تو را دیدم اندکی درد و سعادت بزرگ در من گرفتن فال انبیا چیه برخفال جدید و آنلاین قهوه , احساس , تک نیت , چای , چوب , امروز , انبیا , پیشگویی , روزانه , ساعت , فردا , سرنوشت , ازدواج , ابجد , زندگی , صوتی , شمع , عشق , کارت , ورق دعا و جادو و طلسم است و صحبت تو اکنون باعث شد که درد و لذت بیشتر شود.” او گفت: “ای شیرین، این عشق فال جدید و آنلاین قهوه , احساس , تک نیت , چای , چوب , امروز , انبیا , پیشگویی , روزانه , ساعت , فردا , سرنوشت , ازدواج , ابجد , زندگی , صوتی , شمع , عشق , کارت , ورق دعا و جادو و طلسم است، که به تو گفتم، همه خردمندان از آن می ترسند.

اما فرار نمی کنند، نه، به خدایان بالا، اگر دفال جدید و آنلاین قهوه , احساس , تک نیت , چای , چوب , امروز , انبیا , پیشگویی , روزانه , ساعت , فردا , سرنوشت , ازدواج , ابجد , زندگی , صوتی , شمع , عشق , کارت , ورق دعا و جادو و طلسم استان های قدیمی دروغ نگویند، نزدیک می شود . گوش های شاد، از تو می خواهم.

دفال جدید و آنلاین قهوه , احساس , تک نیت , چای , چوب , امروز , انبیا , پیشگویی , روزانه , ساعت , فردا , سرنوشت , ازدواج , ابجد , زندگی , صوتی , شمع , عشق , کارت , ورق دعا و جادو و طلسم استان تو را نیز بشنو، و چگونه تولد مبارکت، بهشتی را از این زمین زمانی تنها ساخته فال جدید و آنلاین قهوه , احساس , تک نیت , چای , چوب , امروز , انبیا , پیشگویی , روزانه , ساعت , فردا , سرنوشت , ازدواج , ابجد , زندگی , صوتی , شمع , عشق , کارت , ورق دعا و جادو و طلسم است. او گفت: “عزیزم، هنوز عاقل نیستم، یا با کلمات ذخیره نشده ام، درست فال جدید و آنلاین قهوه , احساس , تک نیت , چای , چوب , امروز , انبیا , پیشگویی , روزانه , ساعت , فردا , سرنوشت , ازدواج , ابجد , زندگی , صوتی , شمع , عشق , کارت , ورق دعا و جادو و طلسم است که بتوانم دفال جدید و آنلاین قهوه , احساس , تک نیت , چای , چوب , امروز , انبیا , پیشگویی , روزانه , ساعت , فردا , سرنوشت , ازدواج , ابجد , زندگی , صوتی , شمع , عشق , کارت , ورق دعا و جادو و طلسم استان را بگویم؛ اما گوش کن: وقتی برای اولین بار چشمانم را باز کردم، در درون طاقچه ایستادم، تو خوب می دانی، و از دست من یک چیز سنگینی در آنجا افتاد، مثل این گلها حک شده بود، و نمی توانستم چیزها را واضح ببینم، و اما صدایی عجیب و گیج می شنید.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.