گرفتن فال کل زندگی

۱۱ بازديد
مانند بسیاری از حیوانات دیگر، بر روی انسان قدرتمندانه عمل کرده است. من قصد ندارم ادعا کنم که انتخاب جنسی همه تفاوت های بین نژادها را به حساب می آورد. باقی مانده ای غیرقابل توضیح باقی مانده است که در ناآگاهی خود فقط می توانیم در مورد آن بگوییم که از آنجایی که افراد دائماً با سرهایی به دنیا می آیند که مثلاً سرهایشان کمی گردتر یا باریک تر است گرفتن فال زندگی قبلی با بینی هایی کمی بلندتر یا کوتاه تر، چنین تفاوت های جزئی ممکن است برطرف شود. و یکنواخت، اگر آژانس‌های ناشناخته‌ای که آنها را وادار می‌کردند، به شیوه‌ای ثابت‌تر عمل می‌کردند.

به کمک تلاقی طولانی‌مدت. چنین تغییراتی در طبقه موقت قرار می گیرند، که در فصل دوم به آن اشاره شد، که به دلیل نیاز به اصطلاح بهتر، اغلب خود به خود نامیده می شوند. همچنین وانمود نمی کنم که تأثیرات انتخاب جنسی را می توان با دقت علمی نشان داد. اما می توان نشان داد که اگر انسان توسط این آژانس که به نظر می رسد عمل کرده است، اصلاح نشده گرفتن فال زندگی صوتی باشد.

واقعیتی غیرقابل توضیح خواهد بود.236 با قدرت روی حیوانات بی شمار همچنین می‌توان نشان داد که تفاوت‌های بین نژادهای انسان، مانند رنگ، مو، شکل ظاهری و غیره، از نوعی است که می‌توان انتظار داشت که تحت تأثیر انتخاب جنسی قرار گیرد. مبارزه مردان برای تصاحب زنان. هبوط انسان، صفحه 213. تردیدی وجود ندارد که تقریباً با همه حیواناتی که در آنها گرفتن فال گیری زندگی جنسیت از هم جدا هستند.

مبارزه دائمی بین نرها برای تصاحب ماده ها در جریان است. مشکل ما در رابطه با انتخاب جنسی در درک این است که چگونه است که مردانی که نرهای دیگر را فتح می‌کنند، یا آن‌هایی که برای ماده‌ها جذاب‌ترین هستند، نسبت به رقبای شکست‌خورده و کم‌جذاب‌تر خود، فرزندان بیشتری را به ارث می‌برند. تا زمانی که این نتیجه به دست نیاید، شخصیت هایی که به گرفتن فال زندگی پاسور مردان خاصی نسبت به دیگران برتری می دهند.

نمی توانند از طریق انتخاب جنسی به کمال رسیده و تقویت شوند. وقتی جنسیت‌ها دقیقاً به تعداد مساوی وجود داشته باشند، بدترین وقف‌ترین مردان (به جز مواردی که تعدد زوجات حاکم است) در نهایت ماده‌ها را پیدا می‌کنند و به همان اندازه فرزندانی که برای عادات عمومی زندگی‌شان مناسب هستند، به‌عنوان بهترین مردان دارای موهبت باقی می‌گذارند.

از حقایق و ملاحظات مختلف، من قبلاً استنباط کردم که در مورد اکثر حیوانات، که در آنها خصوصیات جنسی ثانویه به خوبی توسعه یافته است، تعداد نرها به طور قابل توجهی از ماده ها بیشتر است. اما این به هیچ وجه همیشه درست نیست. اگر نرها نسبت به ماده ها دو به یک، یا سه به دو، یا حتی به نسبت کمتری بودند، همه کار ساده می شد. برای مردان مسلح بهتر یا جذاب تر، بیشترین تعداد فرزندان را به جای می گذارند. اما، پس از237 با بررسی، تا آنجا که ممکن است، نسبت عددی جنسیت ها، من معتقد نیستم.

گرفتن فال کل زندگی که نابرابری بزرگ در تعداد معمولا وجود داشته باشد. در بیشتر موارد به نظر می رسد انتخاب جنسی به روش زیر مؤثر بوده است: اجازه دهید هر گونه ای، مثلاً یک پرنده را در نظر بگیریم و ماده های ساکن در یک منطقه را به دو بدن مساوی تقسیم کنیم، یکی از افراد قوی تر و تغذیه بهتر، و دیگری از افراد کم نیرو و سالم. شکی نیست که اولی در بهار قبل از دیگران آماده تولید مثل خواهد بود. و این نظر آقای جنر ویر است که طی سالیان متمادی به دقت به عادات پرندگان توجه کرده است. همچنین نمی توان شک داشت که قوی ترین، بهترین تغذیه و اولین پرورش دهندگان به طور متوسط ​​در پرورش بیشترین تعداد فرزندان خوب موفق خواهند بود. همانطور که دیدیم نرها عموماً آماده تولید مثل قبل از ماده ها هستند. قوی‌ترین و با برخی از گونه‌ها بهترین مسلح نرها، ضعیف‌تر را می‌راند. و اولی سپس با ماده های قوی تر و تغذیه بهتر متحد می شود، زیرا آنها اولین کسانی هستند که تولید مثل می کنند. چنین جفت‌های نیرومندی مطمئناً تعداد فرزندان بیشتری نسبت به ماده‌های عقب مانده به دنیا می‌آورند، که مجبور می‌شوند با نرهای تسخیر شده و کمتر قدرتمند متحد شوند، با فرض اینکه جنسیت‌ها از نظر عددی برابر باشند. و این تنها چیزی است که می‌خواهد در طول نسل‌های متوالی به اندازه، قدرت و شجاعت مردان اضافه کند یا سلاح‌های آنها را بهبود بخشد. خواستگاری در میان حیوانات پایین تر. صفحه 214. اما در بسیاری از موارد، نرهایی که بر رقبای خود غلبه می‌کنند، مستقل از انتخاب دومی، مالکیت ماده‌ها را به دست نمی‌آورند. خواستگاری حیوانات به هیچ وجه به این سادگی و238 یک رابطه کوتاه همانطور که ممکن است تصور شود. ماده‌ها بیشتر از همه هیجان زده می‌شوند، یا ترجیح می‌دهند با نرهای آراسته‌تر، یا آن‌هایی که بهترین ترانه سرا هستند، یا با آنها جفت شوند. اما بدیهی است که این احتمال وجود دارد که آنها در عین حال نرهای قوی تر و سرزنده تر را ترجیح دهند و این در برخی موارد با مشاهده واقعی تأیید شده است. بنابراین، ماده های قوی تر، که اولین بار در تولید مثل هستند، انتخاب بسیاری از نرها را خواهند داشت. و اگرچه ممکن است همیشه قوی‌ترین یا بهترین مسلح را انتخاب نکنند، اما آن‌هایی را انتخاب می‌کنند که قوی‌تر و خوب مسلح باشند و از جهات دیگر جذاب‌ترین باشند. 
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.