گرفتن فال چای فنجان

۱۴ بازديد

اینجا من در مزرعه کوچکم هستم و همانطور که اجدادم زندگی می کردند - مانند یک مرد غارنشین یا یک بارون فئودال. من قلعه کوچکم و نگهبانان و وابستگانم را برای حضور دارم، و صد شغل مختلف را انجام می دهیم: تجارت سرو غذا، تجارت ظروف تمیز کردن، تجارت شستن و اتو کردن لباس، کشتن و پانسمان گوشت، کره کوبیده، از پخت گرفتن فال چای فنجان آرد کردن غذا، پرورش جوجه، بریدن چوب، نگهداری میوه، گرم کردن خانه، تزئین اتاق ها، تربیت کودکان و نوشتن کتاب! و همه اینها در یک مؤسسه، در نزدیکی، و همه درگیر و درگیر با یکدیگر بودند!

و همه به ابتدایی ترین و وحشیانه ترین شکل، در مقیاس کوچک، و با کار دستی غیر ماهر ادامه یافت. صد آشپز نیاز دارد تا صد غذا را بد درست کند، در حالی که بیست آشپز می توانند یک غذا را برای صد خانواده تهیه کنند و این کار را عالی انجام دهند. ساخت و تجهیز صد آشپزخانه صد هزار دلار هزینه دارد. ساخت یک آشپزخانه فقط پنج هزار دلار هزینه دارد! اما، البته، گرفتن فال چای فوری اگر در حال حاضر آشپزی در مقیاس بزرگ دارید، فقط می توانید آن را تحت نظارت سرمایه داری داشته باشید. و بنابراین در ذهن شما با ناپاکی و خدمات بد و گرانی همراه است.

برای درست کردن هزار پوند کره، صد تا چرخش و صد کمر درد لازم است. فقط یک ماشین و یک مرد لازم است که آن را به همان هزار پوند بسازد و هزینه ساخت آن نود و پنج درصد کاهش می یابد. اما مطمئناً شما نمی توانید کره سازی در مقیاس بزرگ داشته باشید، مگر اینکه برای سود انجام شود - و این به معنای تقلب و مسمومیت است! باید صد پرستار نادان از بچه ها مراقبت گرفتن فال چای فردا کنند 263از صد خانواده، و هر نوع زشتی و بدی را در آنها ایجاد کند. فقط بیست یا سی پرستار آموزش دیده و مربی مهدکودک لازم است که با همکاری آنها از آنها مراقبت کنند و آنها را مطابق آموزه های علم تربیت کنند.

اگر لازم بود می‌توان همین چیز را به هزار شکل مختلف نشان داد. اما همه اینها در کتاب شارلوت پرکینز گیلمن، "خانه" توضیح داده شده است، و هر کسی که این ایده برای او جدید است می تواند آن را در آنجا بخواند. هدف این مقاله متقاعد کردن کسی نیست، بلکه حرکت به عمل کسانی است که قبلاً متقاعد شده اند. باید در نیویورک و در نزدیکی آن هزاران مرد و زن با همدردی لیبرال وجود داشته باشند گرفتن فال چای قلب که این وضعیت را به وضوح درک می کنند و به خاطر مصائب آن در زندگی خود معلول شده اند.

نویسندگان، هنرمندان و موسیقیدانان، ویراستاران و معلمان و مردان حرفه ای که از پانسیون‌ها و هتل‌های آپارتمانی متنفرم و در عین حال از کارمندان مدیریتی که فرزندانی تنها و بداخلاق مانند من دارند و مانند من علاقه‌ای به خوردن سم و هدر دادن وقت و نیروی خود ندارند، دوری می‌کنم. حتماً عده‌ای هستند که مانند من متوجه شده‌اند که این مسئله کشیدن بار مراقبتی دائماً در حال افزایش یا تلاش هوشمندانه و گرفتن فال چای قهوه حل مشکل یک بار برای همیشه است. به چنین کسانی من همکاری خود را پیشنهاد می کنم.

من یک مرد تاجر نیستم، 264اما شرایط مرا وادار کرده است که این مشکل را انجام دهم و عادت ندارم در کاری که انجام می دهم شکست بخورم. من گفته ام که «سوسیالیسم آزمایشی در حکومت نیست، بلکه یک عمل اراده است». و من هم همین طرح را می گویم. پس از دریافت ارقام از کارشناسان و فهمیدن اینکه دقیقاً چه کاری می توانیم انجام دهیم، تنها چیزی که باقی می ماند این است که ادامه دهیم و آن را انجام دهیم.

من فرض می کنم که یک مرد حرفه ای متوسط ​​ده هزار دلار در یک خانه سرمایه گذاری می کند (یا در غیر این صورت اجاره ای برابر با بهره آن مبلغ را پرداخت می کند). و اینکه سالی دو هزار دلار هزینه زندگی خانواده اش را می پردازد. اجازه دهید صد خانواده از این قبیل با هم متحد شوند تا یک خانه تعاونی ایجاد کنند، و یک میلیون دلار برای ساختمان و تجهیزات، و دویست هزار دلار در سال برای هزینه های جاری وجود دارد. من معتقدم که برای نیمی از هزینه پانصد نفر می توانند زندگی کنند و از امکانات رفاهی در حال حاضر فقط برای میلیونرها لذت ببرند.

با این حال، من قصد ندارم از کسی بخواهم که با چنین حدسی پول خود را به خطر بیندازد. من این را می نویسم تا بفهمم آیا افرادی تمایل به بررسی این پروژه دارند یا خیر. و اگر به اندازه کافی باشد، طرح را توسط معماران، پیمانکاران، مهمانداران و سایر کارشناسان واجد شرایط طراحی خواهم کرد و یک پیشنهاد تجاری قطعی و یک برنامه سازماندهی برای یک شرکت سهامی آماده کرده ام.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.