گرفتن فال ورق زمان

۱۰ بازديد

تا ساعت هفت و نیم قایق‌ها در واقع بالا و پایین می‌رفتند، مردان مسلح و در جای خود بودند، و هر خدمه کوچک در مورد نقش دقیقی که قرار بود در درام هیجان‌انگیز بازی کند، راهنمایی کردند. دستورات داده شده به طرز عجیبی دقیق بودند. به عنوان مثال، پرتاب باید روی کمان سمت رفال جدید و آنلاین قهوه , احساس , تک نیت , چای , چوب , امروز , انبیا , پیشگویی , روزانه , ساعت گرفتن فال ورق زندگی , فردا , سرنوشت , ازدواج , ابجد , زندگی , صوتی , شمع , عشق , کارت , ورق دعا و جادو و طلسم است سوار شود، اما سه نفر از افراد آن، قبل از سوار شدن، ابتدا کابل کمان را قطع کردند.

برای این منظور یک سکوی کوچک در محل پرتاب نصب شد، و تبرهای تیز تهیه کردند. قایق شادی‌آور باید در قسمت سمت رفال جدید و آنلاین قهوه , احساس , تک نیت , چای , چوب , امروز , انبیا , پیشگویی , روزانه , ساعت , فردا , سرنوشت , ازدواج , ابجد , زندگی , صوتی , شمع , عشق , کارت , ورق دعا و جادو و طلسم است سوار می‌شد، کابل عقب را قطع می‌کرد و دو مرد را به بالا می‌فرستاد تا بادبان بالا را رها کنند.

کنسرت، تحت فرمان دکتر، قرار بود بر روی کمان تخته‌دار سوار شود و فوراً چهار مرد را به بالا گرفتن فال ورق زمان بفرستد تا بادبان جلویی را باز کنند. اگر به هرمیون می رسید بدون اینکه هیچ زنگ خطری داده شود، فقط مسافران باید روی کشتی بپرند. خدمه معمولی قایق ها قرار بود ناو را به دوش بکشند. بنابراین، اگر نقشه‌های همیلتون اجرا می‌شد، اسپانیایی‌ها ناگهان خود را در شش نقطه مختلف سوار می‌شدند.

کابل‌هایشان قطع می‌شد، بادبان‌هایشان پایین می‌آمد و کشتی‌شان بیرون می‌کشید – و همه اینها در همان لحظه. همیلتون به افسرانش گفت: «میعادگاه، در حالی که دسته کوچک قایق‌ها از سورپرایز دور گرفتن فال ورق روش می‌شدند ، « ربع عرشه هرمیون فال جدید و آنلاین قهوه , احساس , تک نیت , چای , چوب , امروز , انبیا , پیشگویی , روزانه , ساعت , فردا , سرنوشت , ازدواج , ابجد , زندگی , صوتی , شمع , عشق , کارت , ورق دعا و جادو و طلسم است !»

خود همیلتون رهبری می‌کرد، در قله‌اش ایستاده بود، در حالی که شیشه‌ی شب‌اش را روی کشتی محکوم به فنا بسته بود، و قایق‌ها با عقب تقریباً لمس کردنی دنبال می‌کردند، و یک طناب از هر قایق به قایق پشت سر می‌گذشت. آیا می توان تصویری تاثیرگذارتر از جسارت انسان را تصور کرد تا این شش قایق که بی سر و صدا آب های سیاه را می کشند و در شب سیاه خود را زیر آتش گرفتن فال ورق رومی دویست اسلحه بر روی دشمنی چهار برابر بیشتر از خودشان می اندازند! قایق‌ها تا کمتر از یک مایلی هرمیون دزدیده بودند.

زمانی که یک چالش اسپانیایی از تاریکی پیش روی آنها به صدا درآمد. دو قایق توپدار اسپانیایی در بندر نگهبانی می‌دادند، و بلافاصله روی زنجیره‌ای از قایق‌هایی که به‌طور مرموزی در تاریکی می‌چرخیدند، آتش گشودند. دیگر امکان غافلگیری وجود نداشت و همیلتون فوراً طنابی را که او را به قایق بعدی متصل می کرد پرت کرد و به افرادش فریاد زد که بکشند. مردها با صدای گرفتن فال ورق راحت بلند “هورا!” پاروهای خود را در آب فرو کردند و قایق ها به سمت هرمیون به جلو پریدند . اما قایق‌های همیلتون – دو تای آنها که توسط میان کشتی‌ها فرماندهی می‌شوند.

نمی‌توانستند خود را تا این حد به چند قایق توپدار اسپانیایی بدون «رفتن» به آن‌ها بیابند. دو قایق از شش قایق به کناری چرخیدند و به سمت قایق‌های توپ کوبیدند. فقط سه نفر همیلتون را با حداکثر سرعت به سمت هرمیون دنبال کردند .

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.