گرفتن فال ورق یونانی

۱۴ بازديد

مشکل این بود که طرح را با آزادسازی اسکادران های تولون و روشفور تنظیم کنیم. مکاتبات نلسون نشان می دهد که او فال جدید و آنلاین قهوه , احساس , تک نیت , چای , چوب , امروز , انبیا , پیشگویی , روزانه , ساعت , فردا , سرنوشت , ازدواج , ابجد , زندگی , صوتی , شمع , عشق , کارت , ورق دعا و جادو و طلسم استراتژی ناپلئون را حدس زده فال جدید و آنلاین قهوه , احساس , تک نیت , چای , چوب , امروز , انبیا , پیشگویی , روزانه , ساعت , فردا , سرنوشت , ازدواج , ابجد , زندگی , صوتی , شمع , عشق گرفتن فال پیشگویی رابطه , کارت , ورق دعا و جادو و طلسم است.

او نوشت که اگر ناوگان تولون از کار بیفتد، مطمئن بود که مسیر آن برای اقیانوس اطلس برگزار می‌شود و در آنجا آن را دنبال خواهد کرد. در همین حال، او چنان فال جدید و آنلاین قهوه , احساس , تک نیت , چای , چوب , امروز , انبیا , پیشگویی , روزانه , ساعت , فردا , سرنوشت , ازدواج , ابجد , زندگی , صوتی , شمع , عشق , کارت , ورق دعا و جادو و طلسم استوار نگهبانی می‌داد که راهبرد بزرگ فرانسه نتوانست خود را آغاز کند. در دسامبر ۱۸۰۴ جنگ بین بریتانیا و اسپانیا در گرفت و این امر به ناپلئون متحد جدید و ناوگان جدیدی داد.

ناپلئون دریافت که نزدیک گرفتن فال پیشگویی طلاق به شصت کشتی خط نبرد، فرانسوی یا اسپانیایی، دارد تا در ترکیباتش ببافد، و به قول ماهان، «بر خطی‌هایی که هم از نظر جسارت و هم از نظر گستردگی، با کشتی‌های مارنگو و آسترلیتز برابری می‌کنند، قاب می‌کند. کمپین ها، فال جدید و آنلاین قهوه , احساس , تک نیت , چای , چوب , امروز , انبیا , پیشگویی , روزانه , ساعت , فردا , سرنوشت , ازدواج , ابجد , زندگی , صوتی , شمع , عشق , کارت , ورق دعا و جادو و طلسم استراتژی عظیمی که منجر به ترافالگار شد.

اسکادران های تولون و روشفور، مانند قبل، قرار بود به طور جداگانه از هم جدا شوند، در هند غربی قرار ملاقات بگذارند، از مسیری متفاوت به آب های اروپا برگردند، کشتی های فرانسوی و اسپانیایی را در بردارند و سپس از میان دریاهای باریک عبور کنند.

اسکادران به درستی فرار کرد. ویلنوو نیز به فرماندهی اسکادران تولون، به کمک آب و هوا، از مراقبت نلسون طفره رفت و به سمت شرق ناپدید شد. نلسون، با این حال، به نقشه واقعی مشکوک شد، و گرفتن فال ورق یونانی با بینش خوب موضعی را اتخاذ کرد که باید ویلنوو را رهگیری می کرد. اما دریاسالار آب و هوا را برای کشتی‌هایش بسیار ناخوشایند دید و به سمت تولون دوید.

نلسون گفت: “این آقایان به طوفان خلیج لیون عادت ندارند. ما بیست و یک ماه فال جدید و آنلاین قهوه , احساس , تک نیت , چای , چوب , امروز , انبیا , پیشگویی , روزانه , ساعت , فردا , سرنوشت , ازدواج , ابجد , زندگی , صوتی , شمع , عشق , کارت , ورق دعا و جادو و طلسم است که با آنها روبرو بوده ایم و هیچ یک از آنها را از دست نداده ایم!” البته اسکادران روشفور به دلیل موفقیت خود در سرگردانی در فضا، تنها خوشه ای از ولگردهای دریایی باقی ماند.

در مارس ۱۸۰۵، ناپلئون ترکیب جدیدی را آماده کرد. در بنادر بین برست و تولون کمتر از شصت و هفت کشتی فرانسوی یا اسپانیایی خط پراکنده بودند. گانتووم با اسکادران خود از برست خارج می شد. ویلنوو گرفتن فال ورق واقعی با او از تولون. هر دو ناوگان قرار بود در مارتینیک قرار ملاقات بگذارند، از مسیری غیرعادی بازگردند و در بولونی، ناوگان بزرگی متشکل از سی و پنج کشتی فرانسوی خط، ظاهر شوند.

در اواخر ژوئن، ناوگان تولون با خیال راحت از آن خارج شد – نلسون، برای یک بار هم که توسط ناوچه هایش به خوبی خدمات رسانی می شد – کشتی های دیگری را از کادیز برداشت و در مسیر خود به سمت هند غربی ناپدید شد. نلسون، که توسط هوش کاذب گمراه شده بود، ابتدا به سمت شرق رفت، سپس مجبور شد از تنگه جبل الطارق در دندان طوفان های قوی غرب بازگردد و در تعقیب شدید ویلنوو در افق غوطه ور شد. اما ساعتی که کورنوالیس بر فراز گانتویم در برست نگه داشته بود آنقدر نزدیک و سخت بود.

که فرار غیرممکن بود و نیمی از ترکیب ناپلئون خراب شد. ناپلئون کشتی‌های سریعی را به مسیر ویلنوو فرستاد و او را به فرول فراخواند و در آنجا اسکادران پانزده کشتی فرانسوی و اسپانیایی را برای پیوستن گرفتن فال ورق نیک به او پیدا کرد. ناپلئون معتقد بود ویلنوو کاملاً نلسون را فریب داده بود. او نوشت: «آنهایی که به زبان انگلیسی می‌بالیدند، که ادعا می‌کنند از همه چیز می‌دانند.

چیزی از آن نمی‌دانند»، یعنی از فرار و مسیر ویلنوو. اما «انگلیسی‌های لاف‌زده»، در واقع، همه چیز را می‌دانستند و به جای تضعیف نیروهای خود در خلیج بیسکای، آنها را تقویت می‌کردند. در همین حال، نلسون، با ده کشتی از خط، در مسیر ویلنوو با هجده کشتی سخت بود. در باربادوس، نلسون توسط اطلاعات کاذب صد مایلی از مسیر خود به بیرون فرستاده شد، و همین صد مایل به ویلنوو امکان داد تا به سمت اروپا دو برابر شود.

نلسون این نقشه را پیش بینی کرد و با شدیدترین انرژی او را دنبال کرد و در همین حین سریعترین سردار خود را برای هشدار به دریاسالاری فرستاد. ویلنوو، اگر اسکادران های فرول و روشفور را می گرفت، با چهل کشتی خط نبرد از برست می آمد. اگر او محاصره را بالا می برد و اسکادران گانتووم را به اسکادران خود اضافه می کرد، ممکن بود با شصت کشتی بزرگ در بولونی ظاهر شود!

ناپلئون برای کمک به او اشتباهات بریتانیا را محاسبه کرد. او نوشت: ما با یک دولت دوراندیش کار نداریم، بلکه با یک دولت بسیار مغرور کار داریم. اشتباهی که ناپلئون امیدوار بود دریاسالاری بریتانیا مرتکب شود، تضعیف اسکادران های محاصره کننده برای تعقیب ناوگان ویلنوو و در نتیجه آزاد کردن اسکادران های زندانی فرانسوی بود که تمرکز زیادی را ممکن می کرد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.